2013 - ett av mina bästa år

Nu är det 2014. 2013 var nog ett bland mina bättre år någonsin. Hälsan blev en viktig del av mitt liv, kom alla mina närmaste lite närmare, bytte linje till det jag gillar, träffade så jäkla mycket bra folk, fick världens bästa sommar med världens bästa människor, fick min drömkille (som jag saknar så galet mycket nu, tur att vi får ses om två veckor), och massa mer. Vilket grymt år! Meeen 2014 ska bli liiite bättre. 18 år om 45 dagar känns rätt fett. Detta år kommer äga! 
Här ett bildregn från 2013 med massa bilder jag aldrig visat. Vilket år, jäkligt grymt!
 
 
Blev 17 år i ferbruari, firades såklart med godaste tårtan någonsin.
 
 
Maten blev viktigt och jag är strikt med vad jag äter.
 
 
Våren kom. Underbart!
 
 
Dagen vi fick sommarlov. Hade bytt klass precis och kunde inte vara mer glad. Dock saknar jag min bästis som går i gamla klassen. Du är bäst!
 
 
JORDGUBBSSÄSONG!! Lycka.
 
 
Midsommarafton. Blandad kväll som inte slutade alltför bra... Så glad att jag har världens bästa kompis!
 
 
Cityfestivalen i Västerås. Vilken grym kväll! Kunde inte varit bättre!
 
 
Bästa med sommaren är all god frukt!
 
 
Lycka att hitta detta bakom huset.
 
 
Japp väldigt mycket alkohol under året. Men så mycket kul jag har haft!
 
 
Resa till Stockholm över dagen med tåg. Maaaassa shopping blev det.
 
 
Sommarfint rum.
 
 
Sköna dagar vid stugan i Livsdal.
 
 
Ja bilden säger mycket... Lite för mycket alkohol den kvällen.
 
 
Hundkex, finaste!
 
 
Testade wakeboard för första gången och blev lite stolt över mig själv. Grymt jäkla kul och bra gick det trots blåöga!
 
 
Massa inspiration såklart!
 
 
Mitt bakår, sjukt vad jag har bakat alltså!
 
 
Nyttigt och gott!
 
 
Meeer fika!!!
 
 
Ekologiska blåbär minst sagt.
 
 
Mina underbara vänner. Och lite fulla är vi allt.
 
 
Mmmm!
 
 
Stockholmsresa. Middag i Gamla Stan, dör vad gott!
 
 
Upptagen jag tillsammans med syster i Stockholm.
 
 
Kent, jag älskar er.
 
 
Underbara Bruka i Stockholm.
 
 
En wakeboardåkare från Tyskland och jag under EM i wakeboard som hölls i Fagersta.
 
 
Meeer alkohol haha.
 
 
Massa bullar.
 
 
Och lite till.
 
 
Fester, fester, fester. Bästa!
 
 
Julen närmar sig wiho!
 
 
 
Två vänner som jag funnit under 2013. Jag älskar er!! Helt otroliga!
 
 
 
De två sista är från igår. Nyårsafton. En bra kväll med fina vänner.
 
2014, bli grymt!!!
5 kommentarer
milina.blogg.se

fina bilder :)

mamma till william o wilma

God middag...härligt att du hade ett bra år..hoppas att du får mint lika bra år..KRAM

Lovisa

Bästa isa <3333 älskar dig så mycket! DB äger

Svar: LOVE YOU!!!
Isabelle

cecilia

wow, vad många härliga bilder!

vad kul att höra att du haft ett fantastiskt år, jag tror även blir mer än finfint!!

kram

Clara

Så många härliga och fina bilder!