Borta bra men hemma bäst!

 
Middag på O'learys innan avfärd. Jag valde en sallad med biff, ädelost och valnötter.
 
 
Redo för avgång!
 
 
Andra dagen vid poolen. Vi hade verkligen varmt och skönt!
 
 
Vid havet.
 
 
Påväg till Alanya.
 
 
Middag på Flamingo.
 
Hej! Jag är hemma! Och det är skönt. Borta bra men hemma bäst! 
Vi landade tio i fyra imorse efter en vecka i Alanya. Veckan har varit varm, fartfylld och rätt galen. Har mycket bilder men väljer att inte publicera de på mina fina fem tjejkompisar som jag åkte med. Det är rätt mycket sjuka bilder haha! ;-)
 
Det är så underbart att vara hemma igen. Jag ligger i soffan och kollar på nyhetsmorgon. Och gissa vad jag dricker? Kaffe. Det har jag saknat trots att det var okej på hotellet. Men det slår inte vårt ljuvliga kaffe här hemma. Och att få äta fil med müsli, bär och massa annat gott här hemma var magiskt. Jäklar vad jag har saknat Sverige! Jag är glad över att vara hemma! Senare ska mamma laga köttfärslimpa till mig. Det har jag längtat efter hela veckan då maten inte har varit speiellt bra på hotellet, så det ser jag fram emot!
 
Annars ska jag bara ta det lugnt och njuta idag. Av att vara hemma. Jag är så hemmakär. Ni anar inte...
Christian kommer senare och vi ska mysa och kolla film. Äntligen. Vi löste det. Det är vi igen och det är jag så lycklig för. Han är bäst! 
 
Vi hörs senare vänner! Önskar er en fin söndag!
8 kommentarer
Ida - foto & häst

men åh så härligt! fina bilder :)

MartinaOlsson

VINN ÖRHÄNGE FRÅN MARIA BLACK - VÄRDE CA 500KR!
http://martinaolsson.myshowroom.se/44014/tavling-vinn-orhange-fran-maria-black/

Clara

Ser härligt ut!

fashion

Fina bilder! :D

mamma mindy

God förmiddag..Alltid kul att vara borta men bort bra med hemma är ändå bäst.fina bilder från resan..ser ut som en trevlig resa.ha en fin måndag.kram

♥ Sojka ♥

Tack! :)

Tessie

Åh vad mysigt!! ^^
Att resa utomlands hade varit skönt, dock är man ju fast med flytt.

Men ja, hoppas resan blir toppen! :)

linnea

Så härligt det ser ut!