New in - träningskläder

 
 
 
 
När jag fyllde år så fick jag ett presentkort på H&M som jag handlade träningskläder för i helgen. De har verkligen mycket fint till bra priser! Och nu när jag går på gym är det extra roligt med lite nya fräscha kläder. Mina favoriter är sport-BHn och vattenflaskan. Älskar den blåa färgen verkligen!
Idag blev det härligt väder på eftermiddagen så jag passade på att ta en springtur på nästan fyra kilometer. Min kondition är sämst kan jag nu konstatera! Fy så tungt det gick! Men jag sprang hela tiden och nu känns det så skönt i kroppen! Senare tog jag bussen till Fagersta och gymmet. Jag körde ett lättare mag- och benpass med min kusin. 
Nu är det läggdags! Godnatt!
6 kommentarer
Sarah

Så mkt fina saker :)
Träningsbh:n har ja inte sett fast ja nyss va på HM :)

Josefine Anerland

Gud vilka härliga färger på allting! Blir ju nästan pepp till att träna bara av att se träningskläderna haha!

Jennifer

SV: tack va snäll du är! ÅÅÅh vilken fin bhtopp den med så många färger var :) Man känner sig lite mer taggad på träning med nya kläder :D
Va duktig du är med träningen!
Hoppas du får en bra Fredag!
Kramis :)

FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Cecilia

Fasen så tuffa Sportsttuffs!
Blir ju träningssugen av att baara kika på dem!

KÖR HÅRT!

ps. tack för din kommentar! Håller med ganska snygg grabb hihi ;)

Clara

Så härliga färger! Blir sugen på att också skaffa lite nya!