Packar...

 
 
 
Saknar mitt lilla rum hemma...
Just nu håller vi på att packa och städa den fina lägenheten vi hyrt i vecka här på Gotland... Alltid lika tråkigt. Men dagen har varit lyckad och varm. Det började med att min moster och hennes sambo + annat sällskap kom med Birka. Vi åkte turisttåg och visade runt i Visby för dem. En lyckad och rolig dag med mycket skratt! vid femtiden hoppade dem på båten igen. Vi åt en god middag nere vid hamnen och nu har vi börjat städa lite smått inför imorgon. Båten går redan kvart över nio från hamnen och en fyra timmar lång båtresa väntar och efter det en 3 timmar lång bilresa hem till min lilla by.
Jag kommer sakna Gotland! Bästa ön som bjuder på allt! Jag hoppas verkligen att jag får komma hit en fjärde gång, alltid lika kul här!
Vi hörs kanske imorgon när jag är hemma, om jag hinner. Ska nämligen va med A och sedan är det ju EM-final, spännande!
Kram Isabelle
3 kommentarer
Edith

Fint rum du har! ^^
SV: Jag sitter och svarar på kommentarer jag! Haft en bra dag? :)

Fotograf Malin Sundin

vackert.

RE: tack snälla du :) hoppas du har haft det bra på gotland.

MATILDA~

Nu är veckans blogg avslutad, kika in och kolla om du vann: http://matildaelisabeth.blogg.se/2012/july/vb-vinnare.html#comment

Allt bra med dig annars? :)