Gotland - Boende

 
 
 
 
 
 
 
 
Här är några små glimtar från köket och vardagsrummet från lägenheten vi hyrde på Gotland. Verkligen en hur fin lägenhet/gårdshus som helst! 
 
Hej! Det är sällan jag har tid för bloggen nu. Och det tycker jag är tråkigt. Men jag hittar varken tid eller inspiration längre. Men då och då kommer det upp inlägg här.
Idag är det söndag och jag är hundvakt åt Dalton. Han kom hit i fredags och ska hem imorgon. Åh, världens bästa hund! Planerna för idag är att sova med Albin men får se hur det blir då jag blev hundvakt en dag extra åt Dalton. Men vi kanske sover här. Vi får se helt enkelt.
Här har vi fint väder som vi har haft i några dagar nu så nu ska jag kila ner och käka frukost innan jag ger mig ut på en långpromenad med Dalton.
Kramar Isabelle
1 kommentar
Eleonore

Oj så fint ni bodde, underbart med kakelugnen ju :D