Min nya lya

 
Ta daaa! Första tjuvkiken på min lägenhet! Den är så fin!!! I och med att det är vindsvåning så är det lite annorlunda fönster och jag älskar det. Snedtaken är också ganska unikt. Helt sjukt fin lägenhet verkligen!!
Allt jag vill nu är att flytta in på rikigt. Efter helgen, då händer det!! Som ni ser så saknar jag ju typ allt. Gardiner och allt annat piff. Men det kommer jag inhandla nu i helgen.
 
Var dit en sväng idag efter jobbet. Täckte alla golv som behövdes och såklart tar tejpen slut när jag i princip var klar. Blir så trött... Får köpa mer imorgon innan jag ska dit och börja spackla.
Det är inte mycket alls som behöver fixas och därför är det kul att hålla på. Känner inte att det ligger över mig utan att det bara ska bli kul att få spackla/väva/måla igen. Hoppas på att få på alla spacklingar i helgen så att det blir klart nästa vecka. 
 
Imorgon väntar jobb igen. 7-15.30, precis som idag. Sedan är det heeelg. Och jag ser så mycket fram emot den. I princip allt jag behöver kommer jag att köpa nu på lördag och så kommer jag hinna spackla och greja med, wiii! Så är det ju den där trapphusstädningen också... Den får jag ta på söndag! Är bara tänka på lönen varje vecka det är dags hehe. Inte världens roligaste men världens mest värda.
 
Hoppas ni har haft en bra torsdag! Önskar er trevlig helg om vi inte hörs imorgon✶
9 kommentarer
Netti Starby

Åh vad fint och jag ser fram emot fler bilder! Kram

http://siliiins.blogg.se

Så fint! :)

linah

så nice!!:D

josephine Asplund

Så härligt :)
Lycka till med bloggen & hoppas du får en fin fredag!
Kramar<3

Tuva Björnwall

ååh ser fint ut!! :D

NICOLE

SV: haha jaa det var fantastiskt! Fina vardagen =) . Hoppas ni har toppenväder idag! Och att du får en fin helg :D Kram

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Så himla fint det ser ut av vara :)

Frankan

Vilket vackert rum!

Pauline Hurtig

men åh så fint! älskar fönstret!