9e mars

 
 
 
Tre av alla miljoner saker jag ska köpa från IKEA på lördag. Det blev ett helt A4 med saker jag behöver därifrån. Allt från toaborste till vitlökspress. Och posrlin från Åhléns har jag kommit fram till. Och TV och kaffebryggare från Elgiganten. Kommer bli en lång dag i Västerås på lördag...
 
Japp, på lördag ska hela familjen till Västerås. Behöver både in på stan och Erikslund. Undra hur många timmar som kommer gå där hehe... Men det är i princip allt jag saknar då som kommer inhandlas. Snacka om att det kommer sticka iväg men det är tur att man har sparkontot! Perfekt till såna här tillfällen. Allt jag handlar kommer jag ju kunna ha i flera år. Man får tänka så, då minskar klumpen i magen haha! Nejdå, det ska faktiskt bli jätteskönt att få handla allt nytt och helt det jag själv vill ha.
 
Jag är supertaggad på att komma in i lägenheten och börja sova där. Snacka om att det är hektiskt nu innan bara. Något som verkligen kommer i kläm är mina fina vänner... Jag vill bara träffa och umgås med alla men nu är det svårt att hitta tid. Men så fort lägenheten är klar ska jag bjussa på en riktigt myskväll♥ 
 
Det är helt sjukt vad jag längtar till helgen. Imorgon ska jag börja täcka i köket och en liten del av vardagsrummet för att på fredag köra första spacklingen. Och på lördag kanske jag hinner andra efter Västerås.
Jag är så jäkla glad att jag har gått måleri och har lärt mig en hel del. Kan långt i från allt men hann ändå lära mig mycket när jag jobbade med det. Trots att det inte är ett yrke jag vill jobba med i framtiden (ska skola om mig så småningom) så är jag ändå väldigt glad över att ta med mig de kunskaperna. Perfekt nu när jag ska fixa i lägenheten och i andra lägenheter/hus jag kommer ha i framtiden. För det är jäkligt kul faktiskt!! Allt blir så fint!
 
Nu ska jag strax släcka och sussa. Imorgon väntar jobb igen. 7-15.30. Skulle ha börjat senare men eftersom det är mycket sjukdomar bland ordinarie personal och ont om vikarier så blev jag tillfrågad att börja tidigare och det gör mig ingenting!! Är ju morgonmänniska och en halvtimme tidigare på morgonen spelar ingen som helst roll. Mer pengar bara hihi! 
 
Sov så gott fina ni!
5 kommentarer
Netti Starby

Vad roligt att du ska shoppa loss på Ikea! Kram

Tuva Björnwall

åh fina saker!! :)

Emma Engström

Hoppas du haft det jättebra på jobbet! Så snygga saker, älskar Ikea! :)

NICOLE

Å vad härligt med en heldag för att inhandla massor till läggan :D Och ja, det är en heel del som man köper och därmed får lägga ut men som du säger kommer du ju tjäna på det i det långa loppet. Det kommer bli så fint! =)
Hoppas du haft en toppentorsdag och att din fredag blir fin :D Kram!

Pauline Hurtig

så roligt med IKEA :D