24e april

 
Gårdagens middag på Kings Arms i Avesta. Jag tog deras gjutjärnspanna vilket är kycklingfilé, fläskfilé och oxfilé med kantarellsås och till det klyftpotatis. Helt stört gott!!
 
God morgon!! Varför kan jag inte sova ut ordentligt?? Jag vaknar 6 och somnar liksom aldrig om. Känner mig orolig och stressad men jag vet inte över vad... Fick i alla fall nog vid 8 och gick upp. Har röjt runt här hemma. Dammat, rivit ur sängarna, sorterat tvätt så att det ska gå snabbare i tvättstugan sen och snart ska jag ta mig an toan. Hur kan det bli så äckligt där så snabbt?? Får lite panik hehe.
Efter det kommer syster hit och äter frukost. Eller först ska hon hjälpa mig i tvättstugan och visa hur den funkar. Sen ska vi gå hit. Hon bor ju i porten bredvid så vi delar tvättstuga. 
Och efter det har vi planerat en promenad ihop. Hoppas bara det inte blir samma väder som igår... När jag skulle ut och gå började det hagla och det höll i sig ett bra tag. Gjorde typ ont haha. Och efter det fortsatte det med lite uppehåll, lite regn, uppehåll, lite snö osv osv. Kan det inte bara bli vår på riktigt?
 
Denna dag blir nog lika lugn som min helg i övrigt har varit. Hade en jättemysigt fredagskväll med Ida, och igår typ världens segaste dag... Tur att vi bestämde oss för middag i Avesta annars vet jag inte vad jag hade gjort. Jag får skylla mig själv eftersom jag inte tog tag och gjorde någonting men ändå. Fysatan.
 
Så idag ska jag städa hela lägenheten sen ta mig ut på en löptur ikväll. 
 
Hoppas ni har haft en bra helg! Kram
6 kommentarer
anniepiie

Ser helt stört gott ut ju. ;D hihi hagel är ju inge roligt, gör verkligen ont. Kommer ihåg förra året när det haglade stora bollar så bilarna blev buckliga på öland där mina kusiner bor.... Kram

Lydia

Åh vad gott!

NICOLE

Så gott det såg ut :D Och jag är likadan, kan heller inte sova så länge :(( Så jobbigt.
SV Jaa såg det på bloglovin! Hoppas du hade det bra i Örebro :D Har du insta?? Vad heter du ? =) Kram

Svar: Ja, jag har Instagram och heter "isabelleolsson" där :-D
Kram!!
Isabelle

Ztinas - Motivation att följa dina drömmar

Men mums vad gott!! <3

MADDISENJ.SE

Men gud så gott det såg ut

N

Åh vad gott!