Molnig lördag

Hej vänner! Testar att mobilblogga för första gången från min iPhone. Jag har hört att det brukar krångla när man mobilbloggar men jag hoppas att mitt inlägg postas.

Idag vaknade jag hos Albin. Sov där inatt och igår lagade vi nachotallrik och var hundvakt åt deras hundvalp Hugo. Allt gick super och vi somnade ganska tidigt för att vara oss. Ändå sov vi till halv tolv idag så vi var nog ganska trötta ;-)

Idag har jag städat min systers rum noga för imorgon sover jag och Albin där. Gud så dammigt det var!! Hon är en riktig slarver så tur att jag städade idag för Albin är nämligen allergisk mot damm. Och på tisdag börjar skolan också, åh vad jag kommer sakna sovmornarna, men det ska ändå bli skönt att börja skolan efter ett långt sommarlov.

Nu ska jag ta en dusch och sedan fortsätta med att städa mitt rum. Vi hörs!

2 kommentarer
elin stridh

haha nej jag vet älskar min ockås har haft den i två veckor imorn :) såg du mitti nälgg om skal btw? bläddra ner lite, asfina skal för 38 kr:D

Eleonore

Skönt att få en helg med sovmorgon innan det drar igång med skolan :)

Åh det var ju billigt! Ikea är ju toppen på det sättet och perfekt för en student ;)