8e februari

 
 
Gissa vem som har supermycket bildbrist? Jo, jag! Därför bjuder jag på två från ett av mina favvo-konton på Instagram, nämligen @designfabriken.
 
I alla fall, hej måndag. Snart tisdag. Skönt att dagarna rullar på. Jag fyller 20 om en vecka. EN VECKA!!! Känner mig fortfarande som 17. Helt sjukt att jag nästa måndag kommer kunna gå på systemet och plocka hej vilt bland hyllorna. Kommer ju garanterat behöva visa leg när jag ska betala hehe. Dock har jag ju redan handlat vin och cider själv. I Norge är det ju 18-årsgräns på all alkohol upp till 22% så det känns inte suuuperspännande men det ska ändå bli kul. Liksom kunna testa massa nytt och variera. Speciellt cider, nomnom.
 
Dagen har varit skön. Startade veckan med en mor & dotter-dag i Västerås. Mamma jobbade i helgen och är ledig idag och imorgon så vi passade på att åka dit en sväng. Var ute efter något att ha på mig på min fest men nej. Hittade ingenting. Alltså vafan, blir galen!!! Och hittar ingenting på internet heller som jag vill ha. Men det löser väl sig, hoppas jag. Kom istället hem med lite nya ringar, nytt silverschampoo + färgbomb (en för tidig födelsedagspresent av mamma och pappa) och engångstallrikar/assietter/muggar från IKEA. Hittade det framme vid kassan. Skitsöta!! Allting matchade i ett fint rött/vitt mönster. Nu fattas lite bestick och öl/vinglas bara. Okej, fattas en hel del till. Måste få en genomgång av lokalen, måste köpa heliumgastub (??) för 300 kronor (suck vad tråkigt) till sifferballongerna, beställa smörgåstårta och lite sånt. Och hitta något att ha på mig, panik!!! Meeen det löser sig, det gör det alltid. Visst?
 
Nu ska jag fixa lite med mitt och systers "Jeopardy" inför festen. Är klar med mitt quiz så nu återstår bara lite pyssel med jeopardyt innan allt är klart där med. Efter det ska jag sussa. Imorgon ska jag upp tidigt och iväg på möte i Fagersta. 
 
Önskar er en kanonvecka! Pussis!!
3 kommentarer
linah

va fint! <3

Skogsraah

Fint!

- Caroline

Inspirerande bilder!