Hälsosamt onsdagsfika

 
 
Visst kan man inte tro att det här är hälsosamt va? Men det är det!!
Jag och Ida hade en fika-dejt här hemma igår framför finalen av "Sveriges mästerkock". Rätt som vann tycker jag!! Vill dock inte avslöja i fall någon har missat att kika hihi.
 
Jag gjorde i alla fall mina mochabollar och Ida en magiskt god äppelkaka. Hon är så duktig!! Hon hade tagit ett "vanligt" recept men bytt ut allt onyttigt till hälsosamma saker istället. Magiskt! Och så mycket vardagslyx
 
Hej på er!! Ä n t l i g e n fredag imorgon!! Det har varit en sån tuff vecka. De två senaste arbetsdagarna har varit något av det jobbigaste och mest psykiskt påfrestande jag någonsin varit med om. En sak som är säker är i alla fall att jag inte vill jobba med barn i framtiden. Men det fukar helt klart att jobba med för tillfället innan jag bestämmer mig på riktigt vad jag vill göra men alltså gud vilka dagar det är ibland... Men jag har varit sjuk länge nu och har haft slängar av feber så det beror säkert mycket på det. 
 
Imorgon har jag första skrivningen (provet) i matte och jag har inte pluggat mycket alls hehe... Tur att det mest är repetition och att jag redan kan det mesta. Men jag måste bli bättre på att plugga matte på kvällarna för nu jäklar går det undan... Vi började redan gå igenom nya saker i tisdags och hade inte speciellt roliga tankar efter det... Att det ska vara så krångligt allting. Jag kommer liksom aldrig ha nytta av det känns det som... Men det är väl bara att kriga! 
 
Gud vad jag gnäller men det är så skönt ibland. Varför låtsats som att allt är bra när det inte är det.
 
Så ni märker ju att det är välbehövligt med helg! 
Nu ska jag krypa ner och sooova. Sovit så dåligt senaste nätterna och är så otroligt sliten och det beror mycket på att jag är sjuk. Och dum som jag är så stannar jag inte hemma och vilar. Så i helgen ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig ordentligt.
 
Godnatt fina ni!
1 kommentar
Christina

Åh så gott det ser ut att vara :)