Mot Göteborg!

 
En bild från i måndags.

Hej! Här sitter jag hemma i soffan och är SÅ redo för Göteborg! Vi åker runt 16-tiden från Fagersta. Packade imorse på sovmorgonen och det sista nu så allt ska vara med hoppas jag! Det ska vara runt 12 grader och regn och veta redan nu att jag har packat på tok för kalla kläder men äsch. Jag får dansa mig varm! 
DET SKA BLI SÅ KUL!!! Jag har aldrig varit på en festival tidigare och känner på mig att Summerburst inte kommer göra mig besviken. Helt i min smak! Och att få se Avicii live har jag alltid drömt om! Sitter och lyssar på "Waiting for love" nu och blir bara ännu mer taggad! Han kommer spela på lördag. Imorgon ser jag fram emot Axwell Λ Ingrosso.
 
Vad har ni för planer för helgen? Min kommer bli galen! Kramar på er✶
5 kommentarer
linah

hihi där bor jag:D!

ha såå kul <3

Skogsraah ☾

Mycket fin bild :)

MALIN

Vilken härlig bild :) Hästar är så fina!

sara

Så roligt, hoppas du får en riktigt lyckad helg :)

Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Vilka fina hästar;D