Throwback

 
En bild som är ca 2 år gammal, men som jag älskar så! Så himla fräscht med den blåa tavlan som jag snickarde ihop själv med tyg från IKEA. Den får nog åka upp snart. Vårfint med blått tycker jag!

Halloj! Vad fort veckorna går! Jag har varit ute på praktik i två dagar och varit helt slut när jag kommit hem. Väldigt lite energi kvar till annat. Därför har mitt gymnasiearbete stått still tråkigt nog... Har ju inte mycket kvar men det tar lite tid och tyvärr har jag ingen energi att fortsätta efter praktiken.
Idag har jag vanlig skoldag men slutar ändå sent... Hemma vid halv 5 och kommer inte ha energi till att måla och pyssla hemma tror jag. Men imorgon är jag ledig så får passa på då att måla murväggen och kanske snickerier om jag hinner.
 
I helgen ska jag ta det lugnt och göra det som jag känner måste göras. Är en del... Trapphusstädningen är ett måste. Vill även få klart allt inför tapetseringen här hemma. Så har inte tid att hitta på nåt annat skoj tror jag. Men efter denna vecka kommer allt lugna ner sig. 
 
Har ni haft en bra vecka? Och är ni taggad för helg?
7 kommentarer
Malin Lundgren

Åh så fint allt va tillsammans, älskar vitt med detaljer av färg!

Malin Lindgren

Så fint!
Vad gör du för gymnasiearbete? :)

Jag är sjukt taggad på helg, kommer bli mycket träning, sova ut och filmmys skulle jag tro! :)

Pauline

så snyggt!
har också praktik nu och skolarbeten när jag kommer hem, men känner att jag bara inte orkar, behöver kvällen till att ladda om batterierna.

Céline

Ja den var verkligen superfin, den tycker jag absolut att du ska sätta upp snart igen! :)

Emmelie

Men vilken piffig idé!! Så smart sätt att förnya sig efter säsong :-D

Usch ja, förstår att du inte har tid att fixa och dona när du slitit en hel dag! Hoppas du får lite energi snart igen <3

Anita

Så fint !

Joanna

Så fint! :)