Måndag igen

 
 
Mitt måndagsmellis efter skolan idag. Mums! Kom hem med bussen vid klockan två istället för halv fem som jag brukar på måndagar så passade på att gå in på Konsum innan jag gick hem och köpte lite mellis. Blev en ask färska jordgubbar (årets första) och nötchokladkvargen som jag gillar väldigt mycket (allt med choklad är mmmm). Så detta njöt jag av tillsammans med en kopp grönt te.
 
Hej måndag! Hur har er dag varit? Min har varit lugn och skön! Gått i skolan till halv två (inställd engelska), pluggat lite och gått runt hela sjön med syster och hennes kille + hemmatränat med min kettlebell (favoriten!!). Nu ligger jag här i sängen på spikmattan och ska snart sussa. Vilket sömnpiller den är! Helt utmattad blir jag haha. Har haft väldigt ont i ryggen idag. Har nästan aldrig det men känns som världens största knut på vänster sida så fick massa massage av pappa tidigare och han har smörjt in mig med nån "Heat"-salva och han tyckte jag skulle prova spikmattan också för att värma upp. Så det gör jag nu. Jag älskar spikmattan. Vilken värme!
 
Önskar er en bra start på veckan! Kram!
5 kommentarer
♫♪ sandra

gott!

Skogsraah ☾

Ser jättegott ut :) Hoppas du fick en bra dag!

Pauline

å vad gott med jordgubbar!

Linda

såg gott ut:D

Flisan

Ser super gott ut :D