Jordgubb- & mangosmoothie

 

I studentpresent av min faster och hennes sambo fick jag en korg med massa saker som jag gillar och är så mig samt en stor mortel i marmor. I korgen låg den en bok, "101 smoothies", och hur mycket jag är inte det?? Alltså min faster är BÄST!!! Vi är så lika och jag är så glad att jag har henne! Jag vill bli precis som hon när jag blir stor♥
Det har varit så mycket senaste tiden men idag fann jag äntligen tid till att testa ett av recepten. Det fick bli en svalkande jordgubb- och mangosmoothie. Den var så fräsch och god! Helt perfekt nu på sommaren!
 
För två glas:
 
1 mango
2 dl jordgubbar
2 dl vatten
 
Skölj jordgubbarna och dela. Skala och tärna mangon. Mixa med vatten till en slät smoothie och servera i fina glas! Släng gärna i en isbit i varje glas så blir den extra kall och god.
 
Nu ska jag sova, imorgon väntar jobb igen. Det ska bli skönt efter att ha varit hemma och varit sjuk i tre dagar.
Natti!
6 kommentarer
Junitjej

Mums så gott!

N

Åh vad gott!!

Life of Johanna

Kul att du är med i tävlingen. Lycka till!

linah

men åh va gott!!

Sarah

Va mumsigt :)

Céline

gud så gott, och färgstark!!