Bråvalla imorgon

 
Dagens middag blev grillat. Fläskfilé, kycklingfilé, grillad majskolv, pommes, ungsrostade grönsaker, tzatziki och melon- & fetaostsallad. MUMS!
 
Fråga min INTE vad jag har gjort med min design... Jag har verkligen ingen aning haha  :-( Uppdaterade till ett färdigt tema och trodde jag skulle kunna ändra allt men det var inte så enkelt som jag trodde. Är sämst på design och koder och mallar och alllt hit och dit, så snälla om någon kan hjälpa mig, hojta till!!! 
 
Men strunt i det. 
 
Fredag idag! Lika skönt som alltid. Imorgon väntar Bråvalla, wiho! Ska bli skapligt väder så jag har bara packat med shorts (eller kjol) till kvällen. Inte smart då jag varit så mycket sjuk men äsch, jag ska vara barbent och festivalfin!
Vi åker halv åtta imorgon. Väl framme ska vi shoppa, luncha och sedan fräscha till oss innan vi drar till festivalområdet. Är så jäkla taggad faktiskt! Och att få se Kent och Major Lazer, dör lite. Kommer även se massa andra artister såklart men det är dem jag ser fram emot mest!
 
Kvällen har varit lugn. Blev middag här och syster hade med fruktsallad med vaniljvisp till efterrätt. Mmm!
Tog en dusch nyss och packade en väska inför imorgon och ska snart sussa. Ska upp tidigt imorgon och packa det sista och äta frukost i lugn och ro innan vi åker. Alltså aaaah, ska bli så kul! Bråvalla känns verkligen som en riktig festival i jämförelse mot Summerburst som jag var på i slutet av maj. Imorgon ska jag ha gummistövlar och barbent, det passade liksom inte på Summerburst, det var liksom lite "finare". Mitt inne i stan på Ullevi liksom.
 
Nu ska jag släcka. Natti och sov gott!!
1 kommentar
HJJONSSON

Ser verkligen gott ut mums!