Sneak peek

Image 3 of New Look Lace Bodycon Dress
 
Sneak peek på vad jag klickade hem igår! Är så kär i ljusgult, hur fräscht till brunbrända ben? Kände att jag var värd den med tanke på hur mycket jag jobbar. Och pengarna måste ju spenderas, visst? ;-)
 
Hej måndag! Vilket regnoväder det har varit hela dagen! Men nu skiner solen igen och det är ju skönt! Måste dock erkänna att det är skönt med skitväder när man jobbar. Hade sån jäkla ångest förra vecka när jag var inne och jobbade när värmen slog till. Ville ju bara ut och ta vara på solen och värmen.
 
Dagen har gått fort och det var så roligt på jobbet! Rummen vi håller på i börjar äntligen bli färdiga och vilken skillnad! Så fint blir det. Och då älskar jag mitt jobb, när jag får se resultat. Nu är det bara finlir kvar innan vi börjar i en annan byggnad med nya rum, wiho! Frågade även chefen om ledighet hela vecka 30, hoppas det går! Vill planera in något kul i så fall. Har även fönsterputsning som väntar i mina trapphus där jag städar. Har skjutit på det alldeles för länge men nu är det på tiden att det blir gjort. Så lite sånt behöver jag också tid till. Visst skulle jag kunna ta det nån helg men då vill jag ju helst vara helt ledig.
 
Planer för veckan är att passa på att löpa nu när det är behaglig temperatur och så ska jag och bästis laga middag tillsammans på onsdag. Längtar!!
 
Vad ska ni göra i veckan? Kram!!!
8 kommentarer
Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Så fin färg!

Just nu har du chansen att vinna ett solpuder från det naturliga och ekologiska sminkmärket YAG mineral, som dessutom ej har djurtestat smink. Det kommer att väljas totalt 5 vinnare från tävlingen så chansen att vinna är stor och det är enkelt att tävla. Lycka till! :D Kramis!

mamma mindy

Så fint du har fått det här inne..snygg klänning :) kram

Pauline

fin! :)

Sara

Ser superfin ut :)

Jessica

Superfin blogg du har :)

Klara Andersson

sååå fiin klänning! älskade färgen

linah

den ser jättefin ut:D!

Emelie

Så fin färg!