Hej på er!

 
 
 
 
 
Blandad inspo med bilder printade från Instagram. Mitt flöde är fyllt av massa inspirerande bilder från olika konton. Så fort jag ser något tjusigt så printar jag och spar i en mapp på mobilen. Smidigt och enkelt!
Jag har börjat förälskat mig i vittvittvitt och det mörka (gärna naturmaterial) som bryter av. Det vet jag är en stor trend i vår och jag har fallit för den. Mmm så snyggt det är!! Håller ni inte med?
 
Halloj! Nu var det dags att kika in här kände jag. Börjar bli långa mellanrum nu, skärpning från min sida!! Men jag hinner inte med känns det som... Det blir aldrig några bilder tagna tråkigt nog. Glömmer liksom bort... Jag hoppas att inspirationen och motivationen kommer med våren! Märker redan hur mycket tidigare det blir ljust på morgnarna och hur mycket senare det blir mörkt på eftermiddagarna, underbart!
 
Annars flyter allt på bra! Veckorna går sååå fort! Redan onsdag imorgon! Inte klokt! Men skönt är det, i alla fall den här årstiden. Nu har jag så mycket att se fram emot! På fredag ska vi fira bästa Cornélia som snart fyller 19. Vi ska tjejmysa innan vi drar ut i Västerås. Ska bli så jäkla kul!!! Nästa helg blir det tjejkväll/förfest här hemma och sedan utgång. Vi ska fira mig i förväg (fyller den 15e februari men nästa helg passade bäst) så blir spel/lekar, kex & ost och den magiska havregrynstårtan som jag bloggat om innan vi drar ut på krogen. Woop!!
Sedan blir det studentkryssning den 16e februari och ja sen allt som har med studenten att göra efter det. Fester, planerande och allt sånt! Vilket jäkla år det här kommer bli. Grymt!!!
 
Har ni haft en bra vecka än så länge? Vad har ni för helgplaner?
 
Kramis!!
Instagram
7 kommentarer
shazi

gud va snyggt och fräscht

Sara

fint! :D

Cassandra

Fint!

linah

såå fint:D!

Malin Lundgren

hejhej ursäkta om jag stör men du får gärna gå in och kolla på min blogg!
Jättefin blogg och ha en bra dag! kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Så himla fin inspiration :)

emma

älskar Inspo. bilder, mitt mål till våren nu är att byta ut mina köksluckor till vitt ist för trä :D älskar med vitt