Hallå söndag

 
En bild från igår. Det blev vin hos syster innan vi drog ut på krogen! Jättemysigt! Hon bjöd även på mat och godis, mmmm! Hon är bäst!
 
Hej! Ja, igår blev det krogen och idag mår man lite som man förtjänar... Men nu känns det bättre än imorse när jag vaknade. Haha fy...
 
Jag vill bara kika in och önska er en fin söndag (eller ja, det som är kvar av den i alla fall). Har ni haft en bra helg?
Och så vill jag tacka er för alla fina ord som ni lämnade i förra inlägget. Det värmer, så otroligt mycket! Ni är bäst!♥
Det känns så skönt att få dela med sig och få så mycket fina ord och peppande tillbaka! Jag blir så glad, ni anar inte! Åh!
Och så vill jag tacka min familj och mina vänner som ALLTID ställer upp! Gud vad jag älskar er! Underbaraste och bästa
 
Kram vänner!
13 kommentarer
Julia Jansson

kram tillbaks !!

Pauline

åh så mysig bild :)

milina.blogg.se

aldrig förstått vad folk tycker är gott med vin! usch! ^^

Viktoria Eriksson

mysigt, kram <3

Malin

Vad mysigt hon har det :)

Sara

Låter verkligen som en mysig kväll och så fint hon har det :)

Kajsa

mysigt :)

Mamma Mindy

Godmorgon snäckan..mysig bild..Ha en fin tisdag.kram

Maja

Vad mysigt! Har också haft en väldigt skön helg, vart hemma och försökt ladda upp inför nya veckan med massa prov :/ Ta hand om dig, kram <3

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en härlig kväll :)

Emma Grann Fotografi

Mysigt! :)

Helen

Söndagsmys efter en utgång är ju de bästa som finns :)

MATILDA

Vad mysigt! :)