Min 19-årsdag

 
Den underbara rosen fick jag av min faster och Peder igår.
 
 
På tavellisten står mina två nya "Kivi"-lyktor från Iittala som jag fick i födelsedagspesent av mamma och pappa♥
 
 
Och i krukan har en murgröna fått tagit plats. Hittade den på Ö&B tidigare i veckan för endast 30 (!!!) kronor, det kallar jag kap! Mycket fint och lyxigt intryck med bågen.
 
HEJ! Min 19-årsdag har varit otroligt mysig och bra. Eftersom kalaset för släkten hölls igår så har det varit jättelugnt idag, vilket jag tycker har varit skönt.
Jag har fått så mycket fint av familj, släkt och vänner! Jag är så nöjd!!! Firade ju för två helger sen med vännerna och igår hade jag kalas för släkten. Och allt jag fått har varit helt perfekt. Älskar er♥
 
Idag på rikiga dagen fick jag av mamma och pappa 4 stycken Iittala "Essence"-rödvinsglas, 2 stycken Iittala "Kivi"-lyktor, Bråvallabiljett (till lördagen, åååh Kent), skor och pengar. Jag är SÅ nöjd!!! Av syster fick jag 2 stycken Höganäs-kaffekoppar med träfat (har nu 8 totalt), så känner mig redo för flytt snart ;-) 
 
Imorgon är det studentkryssning, woop!
 
Har ni haft en bra helg? Kram!!
13 kommentarer
bella

Grattis på födelsedagen! :D

Karin

Grattis i efterskott! :D
Min helg har varit rätt bra:)

Caroline Blomberg

grattis i efterskott! :)

Amanda Niclasson

Verkligen superfint!

Lust att göra ett bloglovin byte? :)

linah

grattis!!<3

Malin ♔

Jättefina rosor :D

Josefine

Grattis grattis!

Sanna

Va kul, Grattis!

rebeccafornstedt.blogg.se

Åh vilka bra presenter :D

Pauline

å så fint! grattis i efterskott :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att du hade en bra födelsedag! :)

Clin

Så fint =) Älskar blommor!!
Grattis i efterskott! =)

MATILDA

vad fint! :)