Lucia

 
 
 
Tre inspirerande från Anna-Malins instagramkonto @heltenkelt. Följ!!!
 
Hej! Väldigt gles uppdatering men tiden räcker sällan till här. Jobb, jobb och mer jobb. Men det är kul! Det händer liksom alltid något och det älskar jag! Idag har vi faktiskt varit lediga! Söndagar brukar vara våra resdagar men vi ska ju vara i Oslo fram till jul nu så det blev en ledig dag helt enkelt. Väääldigt skönt med sovmorgon! Vaknade runt 10, mötte Louise, vi käkade frukost ihop, gick ut och gick en promenad tillsammans till slottet och gick och kollade in fina hus och efter det blev det shopping. Marte följde också med! Vi gick in till Oslo City men efter vägen stannade vi i typ alla buktiker och hann shoppa det mesta innan vi ens kommit fram haha. Jag hittade i princip allting till julfesten som är nu på lördag. Temat är "The Great Gatsby". Hur kul?! Köpte en spetsklänning, huvudbonad/fjäder, örhängen och ett mörkt rosa/rött läppstift. Det jag saknar är skor och armband. Men vi bor ju väldigt centralt så går att fixa under kommande vecka.
Har hunnit tvätta lite strumpor och trosor i handfatet och tagit en varm och skön dusch. Aaaaah! Har rummet själv ikväll för Marte är på dejt. Alltså egentid, så uppskattat!
 
Imorgon är näst sista måndagen jag jobbar innan jag åker hem! Kommer jobba den 21a och sen åka hem efter. Bussen hem går 23.00 och stannar i Västerås 05.00 i Västerås. Det ska bli så skönt att få komma hem och ladda om. Tvätta allting och packa om inför nästa år. Man har ju lärt sig vad man behöver och inte hehe. Meeer sköna vardagskläder att jobba i och inte så mycket "fint". Nu kommer jag vara förberedd helt enkelt! Garp ska med nästa gång. Mitt älskade gosedjur haha! Han saknar jag väldigt mycket de kvällar jag har mycket hemlängtan. Han sover jag ofta med hemma och känner att jag hade behövt han nu med. Känns så sjukt att det är så lite kvar innan jul. Tiden har gått så fort och varit så lärorik! Mest positivt! 
 
Kikar på "Musikhjälpen" på SVT Play nu och är SÅ JÄKLA GLAD att det går att se från Norge!!! TV4 Play funkar dessvärre inte... Var lite ledsen för att jag skulle missa MH i år men icke! Är så glad för det!! 
 
Snart ska jag krypa ner och sussa. Hoppas allt är bra med er!! Puss
8 kommentarer
Linn Strömberg

Åh vad fin insta hon har!

15 år & blivande mamma

Asså sen jag blev gravid så badar jag så mycket, & har så mycket trosor & strumpor att tvätta.. JÄMT

N

Vad fint!

Christina

Vilka härliga bilder :)
Jättekul tema på festen :)

NICOLE

Så härligt att höra att du har det bra!! :) Kul att läsa om ditt äventyr då jag är inne på att göra något liknande :D Kram

Pauline Hurtig

verkligen inspirerande bilder :)

Skogsraah ☾

Mysigt :)

Clara

Jättefina bilder!