Julen 2015

 
 
Veeet att julen är över (typ i alla fall) men bjuder ändå på lite bilder som jag tog för nästan exakt en vecka sedan. Då hade jag precis kommit hem från Norge och tyckte allt var så mysigt och juligt. Nu vill jag bara plocka bort allt haha! Det lilla pynt jag har på mitt rum ryker i alla fall idag. Måste ju preppa inför söndag då jag åker igen. Vill helst inte komma hem till ett rum fullt i julpynt nästa gång jag kommer hem.
 
Hej! Det har varit en aning dött här, jag vet, förlåt för det!!! Måste skärpa mig. Men dagarna har gått i ett sedan jag kom hem förra tisdagen.
Har haft en supermysig jul. Den gick väldigt fort i år då jag kom hem så pass sent som jag gjorde. På ett sätt är det lite tråkigt att missa årets mysigaste högtid (alla förberedelser, julmarknader osv) men samtidigt skönt. Det blev liksom inte så överdrivet. Blev lite pynt och lite julklappar, sedan var julafton och efter det var det i princip över. Inte mer med det. Nu längtar jag tilll en mysig nyårsafton tillsammans med vännerna och sedan Norge igen på söndag. Beställde biljett tillbaka nyss och nu känns det bra! Varit lite vemodig och knappt velat men bara jag tog tummen ur så känns det bra. Äntligen händer det snart igen. Världens roligaste jobb verkligen!
 
Men jag är så glad att jag nästan får två veckor hemma i alla fall. Hänga mycket med vänner och familj. Viktigt! Och packa om väskan!!! Gud halva resväskan låg ju orörd nu när jag var där sist. Hade packat väldigt bra ändå för att inte ha en aning men på tok för mycket "onödiga" kläder. Nu ska jag bara ta med lite festkläder och mest sköna vardagskläder. Och lite mer träningskläder. Måste ta tag i träningen när jag kommer tillbaka hehe... Snacka om taggd för nystart!
 
Idag ska jag till frissan. Klippa och färga innan Norge. Vet inte hur jag ska färga än bara. Kanske ljusbrunt eller kanske blont. Igen hehe. Det är så mycket hatkärlek till mitt blonda hår. Men mest kärlek såklart. Perfekt med tid idag. Innan nyår och allt. Nyårsfin. Hittade en kanonfin klänning igår på Bik Bok´s rea som jag tänkte ha. Brukar knappt kolla på rean men igår slog jag till på både klänning och vinröda (!!!) byxor. SÅ nöjd och så känns det extra bra när allt gick för halva priset. 
 
Ska försöka knåpa ihop en årsresumé innan jag sticker tillbaka till Norge på söndag också! Lämnar datan hemma denna gång med tanke på att jag använde den typ tre gånger sist och att vi får en iPad av F2F. Blir liksom inte av att jag tar upp den på kvällarna. Och den tar ändå ganska mycket plats. Så den får nog stanna hemma. Men ska kämpa med en årsresumé till er! 
 
PUSS PÅ ER
3 kommentarer
Celine

Så mysiga bilder!

linah

vilka härliga bilder! <3

Pauline Hurtig

vad mysigt :)