GLAD PÅSK

 
 
 
 
Hej och GLAD PÅSK!!! Hur är det med er? Ätit god mat och mycket godis? Det har jag! Ojoj haha. Igår blev det påsklunch hos mormor med hela den släkten. Kul att träffa alla! Blev där i några timmar sedan hem för att ta ut Dalton på en långsväng då vi är hundvakt. Bästa vovven!! 
På kvällen lagade jag tacos till familjen och resten av kvällen hängde jag och vännerna hos min syster som vi fick låna lägenheten av. Lugn och skön långfredag! 
 
Ikväll blir det inte lika lugnt. Jag ska ut ikväll och det ska bli så himla kul!!! Gud så taggad jag är haha. Inte druckit en droppe sedan 16e februari då jag var iväg på studentkryssning. Fick nog efter den haha men nu är jag galet taggad istället! Tror det blir väldigt många ute, wiii! Så innan ska jag hinna städa trapphus (så jag slipper imorgon när jag är bakis), åka en sväng till Avesta med syster och kika efter nya byxor, förbereda lite inför morgondagens påskmiddag hemma här (jag står för efterrätten), duscha och lite sånt.
 
Vad ska ni göra idag?
 
Kram!!!
4 kommentarer
Skogsraah ☾

Vad kul att gå ut :) härliga bilder också!

linah

desamma!glad påsk på dig:D

Pauline

å så fint!

Clara

Så vårfint!