Lite kär i...

 
 
 
...det turkiska porslinet! Det har jag hört mycket om, allt det vackra porslinet från Turkiet. Och javisst fanns det mycket fint! Slog till på denna handgjorda turkosa skål som klarade hemresan bra! 
 
Halloj! Är allt bra med er? Med mig är det super! Satt precis ute i solen och njöt av en kopp kaffe. Hade med mig Sköna Hem men gissa? Jag gick in och läste på grund av att det brände på benen. Har svarta jeans så det är inte så konstigt, men ändå! Underbart septemberväder! 
Idag blev det en väääldigt lugn dag i skolan hehe. Var tillbaka efter praktiken och noll info hade vi fått. Så halv elva stod vi redo för religion men den var tydligen insälld och det var eftermiddagens yrk också så vi drog till kina och åt buffé till lunch. Och efter det tog jag bussen hem. Ganska så skönt! Har hunnit med en promenad i det sköna vädret och ska snart ta tag i rummet och städa av det. Annars har jag inte så mycket mer planer för kvällen. Ska bara vara hemma och ta det lugnt. Vardagslyx! Jag ser fram emot imorgon då jag och C ska åka till Västerås efter jag slutat (halv 10) och bara mysa och shoppa. Ska kika efter höstjacka och mysiga tröjor då jag knappt äger några... Vad har ni för planer för helgen?
 
Kram!
4 kommentarer
Em

SV: Tusen, tusen tack vad glad jag blir! :D Och jag måste hålla med dig om det turkiska porslinet, så snyggt!

anniepiie

riktigt vackert! :)

milina.blogg.se

fin!

Beatrice Lind

Åh, vad fint det var! :D Somrigt!