Mer inspo från Store

 
 
 
 
 

För ett tag sedan så visade jag bilder från underbara Store i Västerås och här kommer mer! Passade på att fota allt fint igår när jag var där. Och gissa haha? Jag ska dit idag igen! Fast idag blir dt familjen som åker. Riktigt mysigt! 
 
Igår hittade jag mycket fint och nödvändigt i Västerås! Grym dag, hela dagen! Fick med mig lite till rummet, lite till mig själv och lite julklappar. Och direkt jag kom hem från shoppingen så åkte jag tillsammans med familjen över till Avesta. Där kikade vi i lite affärer innan det blev middag på ljuvliga Kings Arms. Jag tog fransk pepparstek. Mmmm!! Efter det köpte vi med oss massa gott från Coop innan vi åkte hem och efter det kröp upp i soffan framför Idol. Mys! Älskar min fina familj
 
Idag åker vi hela familjen och ska gå på stan och kika lite. Efter det ska jag göra mig redo för kvällens halloweenfest. Jag kör på vampyr! Grymt taggad!
 
Vad ska ni göra idag? Kram underbara fina ni!
21 kommentarer
Anita

Men Ååh.. Massa fina saker :-)

Tovvsan

Såå fin blogg du har! Skulle bli så glad om du kunde ta en titt på min och kanske skriva vad du tycker? Ha en grym lördag finis! Kram :)

Sofia

Hjälp vad mycket snyggt! :D

michelle bergström

Åh så fint! Sv: Ja det är en favorit hos mig också! :) ha en underbar lördag.

Mamma Mindy

God eftermiddag..Så fina inrednings bilder..Hoppas att du får en fin lördag.krma krma

S A R A

så fint!

♫♪ sandra

massa fint!

Life of Johanna

Finns så mycket man vill ha

Amanda♥

Vad härliga bilder!

Pauline

å så mycket fint!

Emmelie

Så mycket snyggt, gillade skinnen på stolarna! Skönt att börja i tid med julklapparna, ska också ta tag i det snart :-)

Vi har varit inne i stan och kikat på tapeter. Svårt det där, så mycket att välja på!

Amanda Jona [SPONTAN]

Men alltså åh så mysig butik!

Hanna Victoria Sahlqvist

Åh vännen tack för din kommentar på min blogg, så söt ♥

E m e l i e

Det ser ut som ett sånt där rum man får energi av att vara i ;)

MADDISENJ.SE

Gud så mycket fint!!

Sara

Åh så mycket snyggt :)
Idag har jag bakat en Hallowentårta ( spindeltårta ) och dansat :)

Micaela Hedin

Tack för din kommentar! :D

fashion

Super fint! :D

moniki.blogg.se

riktigt snyggt!

KassandraPalma

fina bilder!

Jennisbeauty

Så otroligt härliga bilder! :)