H&M Home-favoriter

Ge mig!!! Har kärat ner mig i guld och stjärnor! Den kombon alltså, magisk! Ovan har ni mina favoriter från H&M Home. H&M har verkligen överraskat mig med deras inredningen den senaste tiden. De har så mycket fina och stilrena saker! Blir nog snart en beställning därifrån, som en liten belöning för att jag jobbat under lovet ;-)
 
Hej onsdag! Känns skönt att helgen inte är allt för långt borta nu! Jag älskar helgerna, mer än allt typ!
Jobbet går bra! Är ganska så sliten i kroppen efter att ha slipat väggarna med flex hela förmiddagen igår. Guuud jag är så svag haha! Känns i båda rygg, armar och nacke! Men ljust och fräscht blir det i lägenheten vi håller på i. Idag hängs sista tapeten i sovrummet!
 
Vad gör ni idag? Kram!!
18 kommentarer
Emmelie

Jag håller med, rackarns så mycket snyggt H&M home har fått in! Jag har varit insnöad på stjärnor länge och har hela Signes rum fyllt med stjärnor. Klart att du ska unna dig lite fint som varit så duktig och jobbat på lovet!

Vi ska iväg till öppnaförskolan idag och busa med andra minimänniskor :-)

Mamma Mindy

God morgon söta..SÅ skoj med höste/vinter med inredningen..Så fina inrednigs detaljer..
Ha en fin onsdag.krma kram

Sara

Du är så duktig som jobbar hela lovet , så du förtjänar att shoppa lite :) Älskar H&M Home :)

Louise

Fina grejer! :)

Anita

Men ååh, inte tänkt på att H&M har så snygga saker :D

Sofia

Asså dom där korgarna är så fina. Vet dock inte riktigt vad jag skulle ha den till. haha.

Caroline Blomberg

åh älskar hm homes utbud så bra!

Viktoria Eriksson

så snygga! :)

MADDISENJ.SE

Riktigt fina saker!!

Clin

jätte fina saker =)
Älskar verkligen guld och stjärnor!! Man kanske får titta in på deras sida och se om man kanske ska bestäälla lite saker ;)
Kram

Pauline

hm har så mycket fint nu!

Linda

va fina grejer

Sarah

Va kul att renovera :)

Sandra

Mm skulle också kunna tänka mig massa guld och stjärnor här hemma men blir så tveksam till hur kvalitén är på deras grejer. Får åka till en butik och klämma lite tror jag :)

Annika

tack desamma!

Annika

Galet snyggt collage!

Sanna Preifelt

Åh I love it, älskar allt det guldiga och mässingsaktiga som finns på marknaden just nu :)

linnea

så jävla snygga saker!