Börjar i goood tid!

 
 

Nej det är inte bilder från förra årets jul eller nånting, dessa bilder är tagna igår haha! Det är inte ens novmeber och jag har redan börjat julpynta typ haha! Men det är så mysigt! Passar på att njuta av julen på riktigt i år då den tar slut så snabbt sen. Det är som tur diskret pynt och sticker inte ut alltför mycket! ;-)
Nytt ljus med doft av kanel från Åhléns och den söta granen i tyg köpte jag från Mästerblomman i Västerås i fredags!

God morgon måndag och höstlov! Jag ska jobba hela veckan på FJ`s Måleri! Ska bli riktigt kul! Var ju där på praktik tidigare i höstas och fick erbjudande om jobb på lov, och självklart tackar jag inte nej till det! Perfekt att tjäna ihop en extra slant till jul och alla julklappar! :-D Vad har ni för planer för veckan/höstlovet?
 
Nu måste jag skynda mig. Ska byta om och borsta tänderna innan skjutsen är här! Kram!
21 kommentarer
Louise

Fint! :)

Anita

Så himla fint. Julpynta är nog bland det mysigaste som finns så jag lär nog börja snart jag också! ;-)

KassandraPalma

så fint och stilrent :)

Sarah

Va tidig du e :)

Kelly

Fint :D

ebba

så fint & mysigt :)

Sanna Preifelt

Åh det låter bra med lite extrajobb :) Jag går på högskola och där har vi tyvärr inte något lov :(

♫♪ sandra

mysigt!

Sofia

Haha rolig du är. Men håller med, det är mysigt med jul. :)

Kul med jobbet. Hoppas det går bra. :)

tinabanck.blogg.se

Jättesnyggt. :}

Clin

Så mysigt =) Jag tokälskar julen =)

Amanda♥

Så mysigt! :)

MADDISENJ.SE

Fint du har det

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Va fint )

Life of Johanna

Så fint! Jag kommer nog börja julpynta så fort vi flyttat in i huset! :)

Lade till dig på bloglovin blev nr 33

Svar: Åh tack fina du!! Lade till dig med, blev följare 536! :-)
Kram!
Isabelle

zeb

Vad mysigt med juldekorationer redan :)

Sandra

Men åh så mysigt! fick värsta julstämningen nu ju :)

Tess

Men åh, så fint! :D Kram

michelle bergström

Så mysigt!

Emmelie

Å, jag får verkligen bita mig själv i handen för att inte börja julpynta här också. Helst vill jag smacka upp granen redan ;-) Dom är så söta dom där små minigranarna kanske ska köpa mig en sån som så länge!

Lycka till på jobbet denna vecka! :-D

linah

åå så fint:) härlig blogg med!