DIY: pappersgran

 
Att pyssla ihop några underbart fina pappersgranar blir helgens projekt. Fina Camilla med bloggen Caisa K tipsade om dessa för ett tag sedan och jag blev så kär! Hur söta är de inte då?? Så min typ av inredning. Och så kul att kunna pyssla ihop eget fint julpynt! HÄR hittar ni instruktioner.

Hej FREDAG! Fasen vad jag har längtat till denna helg! Den kommer bli så bra!
Redan idag inleder vi med vår ena lektion och efter det drar jag med bästa vännerna till Västerås för shopping. Efter Västerås hoppas jag på någon god middag med familjen. Efter det ska jag och världens bästa kompis bara mysa hela kvällen. För på lördag är det utgång och jag är så galet jäkla taggad!!!
Vad har ni för planer?
 
Önskar er en fin fredag och helg!
 
11 kommentarer
Sara

Så häftiga och snygga :)

Isabell

Men åh vilka snygga! :)

Pauline

vilka söta! vad fiffigt!

Klara Andersson

jätte snygga ju!

Emmelie

Men vilka söta små granar! Hoppas du får en härlig helg med kompisarna :-D

Anonym

Men gud så söta granar :D

Maja

Åh så sött! Måste ju nästan testas! Kul med något annorlunda. Tack för tipset!! Kram

Emelie

Vilken kul grej! :)

Johanna ♡

Åh så fina! Kram

anniepiie

så fint.:) Hoppas att du har en galen kväll nu då! ;) hihi

Sanna Preifelt

Men gud vad söta :)