Smulpajsmuffins

 
 
Igår gjorde jag dessa. Smulpajsmuffins med äppel och kanel. Goda, saftiga och himmelska. Dock blev det ingen vaniljvisp eller liknande till. Det hade varit pricken över i:t. 
 
Vädret... Varför allt detta regn? Jag vill ha sol och värme. Just nu har jag väldigt lite motivation till det mesta... Det finns likson inte så mycket att hitta på och det suger... Jag och C hade tänkt ta Västerås en dag men känner att det är lika bra att vänta på att vädret ska bli bättre. Vill kunna gå i lugn och ro på stan och njuta, äta middag ute och avsluta med bio. 
Skönt att det snart är sommarlov iallafall. Det är bra segt i skolan nu på slutet. Några uppgifter som ska in och sen är det inte så mycket mer. Är i behov av ledighet och frihet. Att bara njuta och vara. 
Men snart så. Snart är det sommarlov!
 
Ha en bra vecka! 
9 kommentarer
Mamma Mindy

God eftermiddag söta..Ja det är så skoj att se att mina leksaker finns kvar som liten och mina små leker med i dag :)
Ha en fin dag söta..så gott med hemmabakat :) kram

Isadora

Åh va gott!! :)

Johanna - A dream as a model ♥

Så gott det ser ut! :D

VERONICA - modeblogg

Men gud vad gott detta lät, aldrig tänkt på att göra muffins istället för en hel plåt. Gillade detta skarpt! :) Mums så gått det både låter och ser ut! Ha en fantastisk onsdag, hoppas du har det bra! Kramkram

anna

åh, så gott! :)

ISABELLI.SE

Men gud vad gott! :)

Anonym

sv; haha visst vill man det :) kram

ser gott ut föresten!

MADDISENJ.SE

åh det där lät gott!

elin stridh

gott :D