Juni

 
 
 
 
 
 
 
HEJ! Det är ett bra tag sedan jag bloggade nu. Glömmer helt enkelt bort det och det är lite tråkigt... 
Det har hänt en del sedan sist. Eller inget speciellt egentligen men ändå. Jag har SOMMARLOV nu och det är så skönt! Andra dagen idag så har inte kommit in i det än bara. På lördag åker vi till Gotland och jag längtar så mycket. Äntligen bort här ifrån.
Och på fredag är det ju årets bästa högtid. Midsommarafton! Det ska också bli kul. Har inga större planer och tror att jag ska fira hemma med familjen i år. Skönt och lugnt med tanke på att vi ska iväg på lördag till Nynäshamn och sedan Gotland.
 
Bjuder på lite blandade bilder från juni. Den sista är på mig och Christians från i torsdags när han hade sin studentbal och jag var och kikade. Så himla fina alla var! Och i lördags tog han studenten så det blev firande! Så kul! Längtar till nästa år när det är min tur! Har redan börjat planera klänningar hit och dit hihi.
 
Idag ska jag och mamma lyxa till det med lunch på Elsa Anderssons konditori då hon är ledig. Och efter det lite jobba i några timmar. 
 
Vi hörs! Ska bli bättre på att blogga. Kramar
 
 
 
 
 
 
1 kommentar
Mamma Mindy

Så gott allt ser ut..Härlig bild på er :) kram