En sån mysmorgon



Godmorgon! 
Vissa morgnar jag kan bara inte sova. Det går absolut inte. Och idag är en sådan morgon. 
Legat vaken sedan halv sex så det är väl kanske lika bra att stiga upp och dricka kaffe och knäppa på TV:n. 
Idag ska det bli bra väder igen efter tråkvädret som vi hade igår. Så innan jag och bästis ska till Eskiln ska jag passa på att städa av rummet och bädda rent samt steka bananpannkakor att ta med som lunch. Har tröttnat så på utbudet av mat från uteställen i Fagersta... Pizzerior, thai eller sallad... Är inte sugen på något av det så varför inte lyxa till med hemmagjord lunch, alltid det bästa! 

Till frukost ska jag avnjuta mina smultron som jag plockade igår. Ett riktigt smultronställe har vi i skogen bakom huset. Lyxigt!


Ha det gött!
2 kommentarer
FrökenTV, bloggen om tv och film

mysigt

LINNEA

sv; ja åh! verkligen så gott :)