Spring

 
Hej! Jag lever!!!
 
Det var ett tag sedan vi hördes sist. Och det är så mycket som har hänt. Jag har blivit 18 bland annat. Den 15e februari var det min tur att fylla vuxen och vilka jäkla dag det var! Den bästa dagen på väldigt länge! 
Något mer som händer är att jag är så galet nykär än, trots att vi blev tillsammans för snart fyra månader sen, jag och Christian. Vi är med varandra väldigt mycket och tiden som vi inte är går åt till annat, så bloggen glömmer jag nästan bort tyvärr...
 
Hur som helst, det är sportlov! Hur underbart?! Resten av lovet blir jag hemma, ska ut på fredag och är så taggad! Lite overkligt än att jag faktiskt får gå ut nu. Igår kom jag hem från Nynäshamn där jag och Christian har varit sen i söndags. Hans föräldrar bor där så vi hälsade på i några dagar, fick träffa hans föräldrar, barndomsvänner, syster, farmor och så hann vi även med en dag i Stockholm med shopping. Hur grymt som helst! Fick med mig två tröjor hem, en från Monki och en från Bik Bok. 
 
Nu ser jag fram emot våren bara. Och sommaren. Dricka vin och njuta av värmen. Jag kan inte vänta. Jag är 18 och vuxen. Det är sjukt. Detta år har så mycket att bjuda på och har börjat på bästa sätt. 
Jag älskar mina vänner, min familj och min pojkvän!
 
Ville bara att ni ska veta att jag lever. Jag ska försöka dela med mig och uppdatera bättre framöver. 
Puss & kram!
3 kommentarer
aina [fotoblogg]

Vilken fin blogg du har! :)

Milina Salihodzic

Så fin ljuslyckta!

mamma till william o wilma

Grattis i efterskott...Att fylla 18 är en speciell dag...var väldigt många år sedan för min del..Ha en fin start på veckan.kram