Den här vardagen...

 
 
Tipsar igen för de som missade, dessa m a g i s k a mochabollar! Jag gör dem minst en gång i veckan som har som mellis/kvällsfika. Alltså de är så goda! Och dessutom nyttiga och hälsosamma! HÄR hittar ni receptet. Nu till jul kan man säkert tillsätta kanel eller pepparkakskrydda i degen, det måste jag prova, MUMS!
 
Hej! Det har inte varit så mycket närvaro här inne på sista tiden... Jag har verkligen noll motivation till det mesta nu för tiden tråkigt nog. Jag som älskar att pyssla och dona har tappat allt... Alltså vart tar tiden till allt sånt kul vägen? Inte ens lussebullar har jag bakat ännu. Inget julpyssel har blivit av. Jag tar mig aldrig tid för något förutom dessa tråkiga vardagssysslor. Nej fy nu måste jag rycka upp mig!
Hur är det med er? Har ni motivation?
 
I helgen har jag iallafall en utgång med min syster att se fram emot! Det ska bli supermysigt och superkul att gå ut bara vi. Vi ska vara hos henne och K och laga middag och dricka vin innan vi drar ut. Alltså hur mysigt?
Jo men annars då. Funderar på att ta tåget själv till Västerås efter skolan på fredag. Bara vara. Kika i affärer, inte stressa och bara göra det jag känner för. Behöver det. Det har varit en miljon känslor och tankar de senaste veckorna som har satt spår. Jag behöver komma iväg ett tag, ensam. Ensam är stark!
 
Vad har ni för planer? Hoppas allt är bra med er! Kram vänner!
6 kommentarer
Ida

Du klarar allt för du är världens bästa tjej<3 Älskar dig!!!

Svar: DU är världens bästa tjej som alltid finns och ställer upp <3 <3 Älskar dig tusen varv runt jorden och tillbaka!!!
Isabelle

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

Men mums vad gott :)

Klara Andersson

mm vad gott!

Emmelie

Va tråkigt att du känner så, jag älskar att läsa alla dina inlägg de är alltid så mysiga! :-D
Jag tycker också det är lyx att shoppa själv, så lugnt och skönt när man är van vid att ha minst en bebis med sig ;-)

Anonym

Känner precis likadant! Som om all lust och ork bara runnit av en.. Hoppas det blir bättre snart! Ta hand om dig.

Sanna Hiltunen Lönnström

Känner precis likadant! Som om all lust och ork bara runnit av en.. Hoppas det blir bättre snart! Ta hand om dig.