Riktigt nöjd

 
 
Denna skål köpte jag tillslut för mitt presentkort på Bruka Design i Stockholm som jag fick av bästis när jag fyllde 18. Tusen tack! Otroligt fin och funktionell skål som kommer passa perfekt i min egen lägenhet om några år. Förstå allt fint jag kommer servera i denna!
 
Idag ska jag jobba. Olja staket. Bra segt men det gäller bara att få det gjort! Har packat med lunch så idag planerar jag att köra på ett tag. 
 
Igår var en himla mysig tisdagskväll! Jag och åtta andra tjejer som hjälpt ägaren av kinarestaurangen blev bjunda på lyxmat! Och så valde några att ta efterrätt. Så vi blev där ett tag och det var riktigt mysigt då regnet öste ner utanför.
Idag har jag inga större planer förutom jobb. En springtur ska jag försöka hinna med. Äntligen lite skön luft efter den som var i juli. Det gick knappt att springa utan att svettas bort. Jag och mamma ska också testa en ny kycklingrätt. Om den blir god återkommer jag med bilder och recept såklart! ;-) Jag älskar kyckling och nya recept. Alltid lika spännande! 
 
Nu ska jag hoppa i målarbyxorna och bege mig. Jag hoppas verkligen att det inte blir regn idag! Kollar man SMHI ska det vara uppehåll men kollar man ut ser det ut att kunna komma stänk. Hoppas det inte kommer något regn så att jag kan jobba med staktet fram till eftermiddag! 
 
Ha en bra onsdag!
1 kommentar
Felicia Christensen

Den var fin!