Jul by Åhléns

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
By Åhléns
 
Hmm.. Alltså märks det hur mycket jag börjar längta efter julen nu? Det kryllar överallt med julinspiration! Allt från mat till inredning. I år ska jag verkligen PYNTA rummet. Har planerat att ha en liiiten gran, ljusslingor, ljus, hyacinter bland annat. Det ska bli en neutral och trivsam jul i mitt rum. 
Redan nu har jag plockat granris i en kruka, förberett adventsljusstaken, ställt upp hyacinter på rad, tagit fram blockljuset med pepparkakor, dekorerat byrån med en ljung och ställt en liten gran i kruka i fönstret. 
Nu längtar jag till första advent, julbaket, julkalendern och allt som rör det. Hänga upp stjärnan i fönstret och tända tusen ljus varje kväll♥
 
Vad säger ni? Längtar ni?
 
Kram!
6 kommentarer
Evelina

Jag är ingen julmänniska alls faktiskt, konstigt nog då jag älskar allt annat som går under kategorin "mysigt" ! Kopparna skulle jag verkligen vilja ha!

Julia

jag längtar massor! :D

ANGELICA - hälsosamt mål

himla massa fint :D

Sofia

Massa fint. :)

Maya

ååå mycket fint!!

cecilia

mysiga prylar!