Isabelles drömmar 2 år!

 
Idag är det ingen vanlig dag för det är bloggens 2-årsdag! Hipp hipp hurra! Gud så fort det har gått... Redan två år har passerat, det känns det verkligen inte som. Det är så kul att några av er har varit med från starten och att jag har fått "vänner" som man har kontakt med hela tiden. Det är ganska fantastiskt! Jag är så glad över alla fina läsare som har besökt min blogg under dessa två år och jag hoppas att ni vill hänga kvar här i fortsättningen. Det är NI som inspirerar mig! Utan er hade min blogg inte varit någonting. Tusen tusen tack!
Alla fina avtryck och ord som har lämnats här är ju helt otroliga! Hur kan man inte få ett leende på läpparna när man läser alla söta kommentarer?! Det är så kul! 
Jag hoppas på många fler år här. Är ni på?
 
Ni är bäst fina läsare!♥
6 kommentarer
Elin Kling

Hipp Hipp Hurra <3

Mamma till William och Wilma

Då får man säga grattis till två år på bloggen..Ha en fin torsdag..kram

Cornelia

Hej! Jag såg att du kommenterat min tävling men endast texten som redan stod där blev med. Försök gärna igen och se till att din text kommer med! Ha en bra dag! Kram

Sofia

Stort grattis till bloggen! :)

A G N E S

sv: tack :) ja verkligen. haft en bra dag? :)

Lollo

Fin blogg :)