Den lilla gubben

Den lilla gubben som är bland det godaste som finns är jordgubben såklart! Ikväll åt jag de första för i år och hade nästan glömt bort hur gott det är... Rena rama himmelriket!!

Eftermiddagen/kvällen har varit en av de mysigaste. Tripp till Avesta efter skolan där jag hittade lite nytt, grillat, efterrätt i form av jordgubbar med vaniljvisp/glass och frisbee (helt galet kul hihi) med familjen och Kalle. Jag har världens bästa familj! Denna kväll är en av de bästa på länge. Perfekt avslut på denna skolvecka! ❤

Imorgon väntas 30-årskalas för min kusins fru. Hoppas på fint väder! Bra helg blir det!

P.S Kika min Instagram; "isabelleolsson" och följ mig gärna där! :-D

2 liter jordgubbar delade vi fem på, mmm!!

 

4 kommentarer
Sofia

Mums. Låter som en perfekt sommarkväll. :)

Cissi

Alltså.. Alltså.. Nu vattnas det i munnen på mig. Gu' vad jag vill ha jordgubbar nu!! :D

Moa

Åh jordgubbar :D

TIFFANYMAC

mummmss.. vad härligt!!