Vill ha...

 Vill ha, vill ha, vill ha... Allt kommer från Bik Bok och jag är typ lite kär. I veckan hoppas jag kunna köpa med något när vi ska till Västerås. Tagga tagga!
 
God morgon! Vaknade tidigt idag. Solen skiner rakt in på rummet och min vita rullgardin är inte till så stor nytta. Skulle kunna dra ner persiennerna men att vakna av solen är underbart så avstår helst det.
Direkt när jag vaknade satte jag på en kanna kaffe och kröp upp i sängen och fortsatte titta på "The Social Network" som handlar om skapandet bakom Facebook. Började titta lite igår när jag kom hem från syster men blev så trött. Slutet ska jag se ikväll. Tycker verkligen om såna filmer. Wow, vilka människor alltså! Blir så imponerad!
Snart ska jag äta lite frukost. Magen kurrar högt nu. Och till lunch senare blir det en tallrik av min  kycklingwok som jag lagade till igår. Alltså hur kan jag vara så dålig på matlagning?! När mamma gör samma wok blir den supergod och har en tydlig smak av kokos (kokosmjölk). Men min smakade bara vatten typ... kom hem igen mamma och pappa! Mamma måste lära mig allt hon kan innan jag flyttar hemifrån om några år... Är verkligen dålig på matlagning.
 
Nu är det dags att byta om. Och sen frulle. 
Ha en bra dag! 
4 kommentarer
Moa

Vad fina kläder :D

wilma

fin blogg!
hoppas allt är bra med dig!:)

Fanny

Tack så mycket, detsamma! :)
Härlig outfit!

Natalie Salazar

sånna solisar måste inskaffas iår :D