Måla måla...

Hej! Här hemma har vi lite projekt på gång. Igår passade jag på att hjälpa pappa att måla väggarna i den lilla "hallen" medan dem är borta. Idag gjorde jag en tredje strykning och tog bort all tejp så nu är det klart med väggarna så nu kan pappa fortsätta med dörrpostarna. Vitt blir det!
Det är så kul med lite projekt. Det är när jag håller på hemma och hjälper till som jag verkligen ångrar att jag inte valde bygg istället för sam... Det är ju så kul att pyssla och dona!

Wow vilket väder vi har alltså! Helt vindstilla och massa plusgrader. Fick tråkigt på eftermiddagen så gick ut i solen och satte mig på trappen till boden. Åh, det är så underbart! Tog med mig en kopp kaffe och IKEA-katalogen ut och satt där i en och en halv timme. Senare blir det nog en PW. Vill bara ut! Härliga väder!!

4 kommentarer
wilma

sv: tack detsamma!
hoppas du har haft en bra helg!:)

Moa Kandelin

Underbara påskbilder :D

Moa Kandelin

eller kanske snarare vår bilder hihi :)

isabella isaksson

Lycka till! :)

svar: aa :D
Härligt att höra! Allt är bra här oxå <3