Världens bästa Livsdal

Hej! Jag ligger i sommarstugan i Livsdal och slappar på soffan. Vi ska snart borsta tänderna och krypa ner i sängarna efter det. Man blir bra slut efter en dag med shopping. Japp, det är sant... Även denna dag har bestått av shopping. För mig blev det dock en billig resa. Köpte inte med något alls förutom en ljusstake i trä från Mio som jag fick för halva priset. Så fin!! Spanat på den i månader!! Syster handlade på en massa däremot. Fast hon har i och för sig inte varit i Stockholm och Västerås tidigare i veckan som jag faktiskt har varit... Tre dagars shopping denna vecka. Inte undra på att jag kände mig nöjd idag och bara tittade i affärerna. Känns skönt! Nu är det slutshoppat för ett tag framöver ;-)

Igår fick jag tråkigt på förmiddagen så pysslade ihop en girlang bestående av fem stycken pom pom's. Snacka om snabbt, enkelt och roligt pyssel!!

1 kommentar
jennifer

va häftigt :)