Söndag, igen...

Helgerna går ju för fort... Det är redan söndag och imorgon är det måndag och tråkig skola igen. Som tur är börjar det bli ljusare på mornarna och även på eftermiddagarna när man hoppar av bussen. Det är sjukt hur mycket jag vill ha ljusa kvällar. Det är det absolut bästa sen när våren kommer, allt ljus man får varje dag, helt underbart!

Helgen har varit rolig och gått fort. I fredags var jag, L och C på fest i Avesta vilket blev mycket roligare än jag trodde det skulle bli. Vi spelade mest biljard och skrattade hela kvällen. Kom hem ganska tidigt och det var så skönt att vakna igår och inte vara en smula bakis. Så skönt!
Idag ska jag och L hem till C och födelsedagsfika då C fyllde 17 år i torsdags. Gott!!

Igår åt jag värsta proteinlunchen, det blev godare än jag trott faktiskt. Då mina matkunskaper inte är så bra så får det bli såna luncher när mamma och pappa jobbar haha... Enkelt, gott och nyttigt! Stekt ägg (som nästan var löst inuti. Japp, kan inte ens steka ägg, så illa är det...), hackad tomat, sallad med fetaost och massa gott och så keso.

 

5 kommentarer
Jennifer

ja shit va fort det går, men även veckorna går fort, men helgerna går ju fortast :P vilken god lunch! :D

Svar: Ja precis, veckorna går ju också sjukt fort! Men det är bara skönt, vill bara ha vår! :-)
Ja, jag brukar inte gilla keso men tillsammans blev det riktigt gott :-D
Kram!!
Isabelle

Eleonore- Kokboksutmaningen

Så gott det ser ut! Bästa lunchen ju :D

Mamma till William och Wilma

God förmiddag..Kesso är så gott..Ha en fin mådnag.kram

Jennifer

keso finns ju i jätte många olika smaker nu för tiden :) paprika eller fyra sorters lök :D provat det?

Svar: Nej, jag har aldrig gillat keso så naturell var det första jag smakade här om dagen. Men ska absolut testa med smaker nu, gott!! :-D Annars kan man nog krydda efter egen smak :-D
Isabelle

Jennifer

SV: okejokej ja för vanliga keson är ju liksom så "smaklös" jag har testat fyra sorters lök och den kan man "nästan" äta bara för sig :P