Baka baka

Nu på slutet har jag bakat väääldigt mycket hihi. Det är ju så kul och en fika med familjen eller gäster är alltid trevligt! Idag fick det bli en kaka med röda vinbär då jag i förmiddags var till farfar och plockade 4,6 liter på en timme. Han var så glad att jag kom och plockade! Han höll mig sällskap och sa att jag fick komma tillbaka och plocka om jag skulle vilja. Världens bästa farfar!❤ Jag ska frysa ner 3/4 av kakan och ge honom när han kommer hem på torsdag från kryssningen, resten ska vi mumsa på här hemma ikväll.

Imorgon är det skolstart. En helt ny klass, ett helt nytt program. Lite pirrigt är det allt, men det ska nog gå bra.

Kakan blev SÅ fin! Och doftade ovanligt gott!

 
 
4 kommentarer
angelica

åh vad god den såg ut! :)

Natalie Salazar

ååååh men mums!!!
jo jag ser verkligen fram emot min ledighet :)

Sofia

Mm så gott! Att göra paj på röda vinbär är också en höjdare. :)

Hoppas första dagen i skolan gått bra. :)

Emma Ekstén

Åh vad den såg god ut!