Fredagsshopping

Hej! Idag efter skolan blev det en tur till Västerås för lite shopping. Tyvärr hittade jag inget förutom två armband och present till mamma som fyller år på söndag. Skönt att ha det avklarat! Det var en mysig fredagseftermiddag och bästa syster bjöd mig på mat, tacobuffé valde jag, mums!!

Imorgon blir det en fullspäckad dag. Först några timmar på marknaden som är här i byn, sen hem till finaste kompis på grillmiddag med fina vänner. Efter det drar vi tillbaka hit på fest. Wiho! Kommer bli en grym dag imorgon! :-D

Bjuder på lite bilder från rummet. Är totalt förälskad i min pelargon som börjar ta sig.

Önskar er en fin helg!!

4 kommentarer
Sofia

Tack snälla! :)
Det är en myrsine - en av mina favoritväxter! Samma växt i blogginlägget under (om du vill se hur den ser ut på närmare håll).

Ha en fin helg!

Moa

Härlig planta :)

Sofia

Låter som du har en härlig lördag planerad. :)

Amalias.Se -fotogalen småstads tjej

Vill du göra bloglovin-/länkbyte?
Några planer för veckan!?
Annars: ha en super grym dag!!

Kram!