Studiedag imorgon, wiho!

Hej! Helgen var lugn och otroligt skön! Var hemma både fredag och lördag och tog det lugnt med familjen, åt god mat, kollade på TV som inte hänt på evigheter och njöt tusen gånger om. I söndags sov jag hos C och det betyder att jag hade nära till skolan idag. Lyx! Och imorgon har vi studiedag vilket är så himla skönt! Så går jag bara onsdag i skolan innan jag åker till Grövelsjön på torsdag och kommer åter hem på söndag. Det ska bli otroligt skönt att komma iväg en sväng och bara slappna av och inte tänka så mycket, utan bara vara ett tag. Njuta i naturen och uppleva nya saker. Stövlar, stavar (otroligt bra i fjällen har jag märkt från tidigare år), vantar, varma, vindtäta kläder, kamera och mycket annat nödvändigt ska packas :-)

Ett litet inlägg såhär innan läggdags om hur veckan kommer se ut, vi hörs!

Bjuder på två bilder från systers fina kök i lägenheten, otroligt mysig vindsvåning!

4 kommentarer
Eleonore- Kokboksutmaningen

Vilken fin matplats :)

Mamma till William och Wilma

Det var ett tag sedan..fina inrednings bilder..kram

Mamma till William och Wilma

God eftermiddag..Jodå wilma är så stor nu..tiden går så snabt..kram kram

Emma :)

Oj så fin!! :)