Middag hos syster

Hej! Idag har vi haft en lugn och skön dag i skolan. Åkt skridskor, jobbat lite på svenskan och på engelskan letade jag mest efter kläder till nästa fredag när jag ska vara utklädd till tjuv. Så på fredag drar nog jag och C och kollar efter bland annat en svartvitrandig tröja, mössa, svart nagellack mm. Så himla taggad för fest så det finns inte!

Efter skolan har jag inte gjort mycket alls. Ätit några mackor och suttit vid datorn. Vid 6-tiden bär det över till Fagersta för syster och hennes K bjuder mig och pappa på middag då mamma jobbar kväll. Ska bli så mysigt att hälsa på dem en stund i deras mysiga lägenhet.

En bild från igår när jag hade helt enormt skön sovmorgon:

4 kommentarer
Mamma till William och Wilma

Ha en fin torsdag..kram

Eleonore- Rosa fika-insamlingen

Låter som du har en härlig fredag framför dig! :)

lovisa

stäng av din skitmusik fetto

Mamma till William och Wilma

Ägg mackas är så gott.ha en skön natt sömn..kram krma