Isabelles drömmar 1 år

Idag är den stora dagen här: Min blogg, Isabelles drömmar, fyller ett år! Hurra hurra hurra!
Ett helt år har gått. Jag minns att jag hela våren förra året gick och funderade på om jag skulle skaffa en blogg eller inte. En blogg om inredning, inspiration, pyssel och annat. Sagt och gjort kom jag sakta med säkert igång med bloggen och idag kan jag inte säga annat än att jag är hur glad som helst för att jag har mig blogg. Det är så underbart att dela med sig och få all härlig respons. Jag har aldrig under ett år fått höra något dåligt eller kränkande om mig eller bloggen och det visar vilka fantastiska läsare jag har!♥
Jag vill tacka er för att ni har tagit min blogg hit den är idag! Vilket jobb vi har gjort tillsammans för att få min blogg att växa och det är ni som har fått mig att inspirera er med era fina ord.
Tusen tack!♥
5 kommentarer
♫♪ Sandra T

desamma :)

Eleonore- Kokboksutmaningen

Så roligt att bloggen fyller ett år, du har verkligen lyckats bra :D Själv är jag inne på mitt 3e år!

Jennifer

Å va kul, gud va duktig du är! :) Gå in på min blogg och se om du kan förstå vad jag ska klä ut mig till. om du gissar rätt får du en länkning :D

lovisa

hihi garttis till dig och bloggen, ni är bäst!

sandra

Så roligt att bloggen har funnits i ett år :) Då antar jag att du är nöjd med ditt beslut att skaffa en?