Hos Gina Tricot

Shopping inne på Gina Tricot förra veckan. Perfekt passform och urfina i ryggen. 99 kr/st.
-
Fredag och känslan är helt underbar! Igår hade vi sista engelskalektionen, idag har vi sista SO-lektionen och sista elevensval. Jag är klar med sista SO-arbetet som jag slet hårt med igår och nu är det inte alls mycket kvar. Snart har jag gjort mitt i grundskolan. Känslan är ju helt otrolig!
Idag väntar ett tredje besök hos tandläkaren. I tisdags var jag där två gånger, först för rutinkontroll och sedan isättning av plast mellan gluggen. Idag tar vi underkäken. Hejdå gluggen!
Jag är så himla glad! Mycket roligt att se fram emot nu :-)
7 kommentarer
Olivia - drömmen mot att bli fotograf

galet snygga och ur-ringningarna i ryggen var riktigt fina :D



sv: ihih,ja :D

kramis♥

Spystina

Hej ha en bra dag.

cajsa och beda

bloglovinbyte?

MADDISENJ

så fina!!

Jennie ♥ - i det andliga/mediala och det fotografiska

sv: all fint här! gör du idag då?

Eleonore- Kokboksutmaningen

Den var ju fin, härligt med lite indiantema :D

Jag förstår att du är nöjd, väldigt fint blev leendet!

Carro - http://four.blogg.se/

sv: åh, tack! (:



riktigt snygga linnen! :)