Glad tjej

En glad tjej! Glad över att den stooora gluggen nu är borta! :-D På fredag fixas nedre käken till, taggar!
-
Hej! Det är redan onsdag va? Taggar för att det snart bara är 1,5 veckor kvar i skolan. Dock verkar det fina vädret inte vilja komma tillbaka. Hela helgen visas regn och några få plusgrader. Det gillas INTE! Bara det fina vädret är tillbaka  nästa torsdag för då drar jag till huvudstaden ocg Grönan med skolan.
Vi har mycket inlämningar kvar trots så lite tid kvar i skolan, och det gör mig irriterad. Låt oss få njuta av sista skoltiden i grundskolan!
Nu ska jag snart bege mig till skolan, vi hörs fina ni!
5 kommentarer
Olivia - drömmen mot att bli fotograf

grymt fint leende :D

kramis♥

sandra

Vad härligt!

Ser supersnyggt ut :)

MADDISENJ

Så fint :D

Eleonore- Kokboksutmaningen

Härligt att gluggen är fixad! Tycker egentligen bara det är charmigt med lite mellanrum mellan tänderna men har själv haft gigantisk glugg som jag fixade med lite ilägg ;) Så jag förstår precis varför man vill fixa det med!

Ja visst går åren fort, speciellt med bloggandet!

Kram

Carro - http://four.blogg.se/

Ha en toppen start på den nya månaden! :D