Conversekärlek

 
 
 
 
 
 
 
All kärlek till dessa godingar, Concerse! Jag har sju par tror jag, så sjukt fina! Två par vita höga, ett par vita låga, ett par höga USA, ett par hallonrosa höga, höga svarta och ett par låga röda.
 
Hej! Är det redan torsdag? Oj, så fort denna vecka har gått. På söndag åker vi hem så jag ska njuta av de sista dagarna här på bästa Gotland!
Igår började det med en tur till Krusmyntagården där det var så himla fint. Tyvärr tog jag inte med kameran dit, men några mobilbilder blev det som jag visar upp när jag kommer hem. Efter det blev det lunch och shopping. Hittade en tröja som var lite halvfin (dock så fin att jag köpte den, haha) på rean inne på Cubus. Har handlat mycket här. En grå munktröja, sex stycken spetstrosor, en vit klocka, ett linne, en fin kopp i porslin, en stickad tröja på rean, en bikiöverdel och så tröjan från Cubus så jag känner mig nöjd. Dock kanske bikiniöverdelen lämnas tillbaka idag, är inte helt hundra på den. Jag ska prova i lugn och ro innan jag bestämmer mig.
Nu ska jag ut med resten av gänget, vi hörs!
6 kommentarer