Torsdag och snart lov

Hej trosdag! Snart tar jag påsklov! WIHO! Känns ju underbart med vår, påsk, lov, frihet!
Igår regnade det till och från hela dagen, och idag har vi gråa moln men sol. Vädret är ju helt underbart! Fasen vad skönt!
Idag ska jag och mamma handla inför min tjejkväll som hålls imorgon. Vi är fem tjejer som ska äta tacos, mysa framför film och sällskapsspel, äta godis och ha roligt. Denna vecka kommer få ett roligt avslut med dem bästa!
Och så ska jag baka tårta. Havregrynstårta, mums! Den vill jag bjuda mina fina vänner på imorgon efter tacosen.
Ja nu vet ni jag jag hittar på idag och imorgon, vad hittar ni på?
Kram Isabelle
3 kommentarer
Sanna

Hej Sötan! :)

allt bra? :)



kram

Anonym

Snälla du, kan du inte vara snäll och gilla min butik så jag kan nå dit jag vill :) Finns även en facebooktävling uppe där!



http://www.facebook.com/hopedesignsmycken

Jennifer

Gud va mysigt det låter!! jag vill också vara med :D här har det snöat hela dagen :/